Remaja Gila Seks Mati Selepas Melancap 40 Kali Sehari!

Seorang remaja yang ketagih melancap dan onani telah ditemui mati apabila dikatakan telah melancap sebanyak 40 kali dalam masa sehari sejak beberapa bulan.

Gambar sekadar hiasan..

Seorang remaja berusia 16 tahun yang berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu banyak melakukan masturbasi atau melancap atau beronani pada awal minggu ini.

Dia dikatakan tidak dapat menahan gelora seksnya lalu melakukan masturbasi berulangkali sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan yang lalu, dan ditemui telah meninggal pada keesokkan hari oleh ibunya.
Sebelum kejadian, ibunya telah mengetahui anaknya mengalami masalah ketagihan seks dan merancang untuk membawa anaknya untuk mendapatkan rawatan bagi mengubati ketagihan seks anak remaja lelakinya yang melampau itu tetapi malangnya dia terlambat.

Seorang teman kelas remaja lelaki yang suka melancap itu yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sahabatnya itu sangat ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan tidak mengira umur atau saiz.
Dia juga bahkan pernah meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera. Siasatan pihak berkuasa tempatan mendapati bilik remaja dipenuhi majalah pornografi. Bahkan, terdapat gambar-gambar yang mengghairahkan dan filem berunsur seks juga ditemui di komputernya.

Akibat tabiat melancap yang melampaui batas, seorang remaja lelaki telah meninggal dunia. Ini merupakan satu peringatan kepada semua terutama golongan lelaki bahawa perbuatan melancap itu bukan sahaja menjejaskan kesihatan, tetapi turut boleh membawa kepada maut. Satu tips yang agak berkesan adalah dengan melibatkan diri dengan aktiviti keagamaan atau sosial dengan rakan di luar rumah seperti bermain bola sepak atau apa-apa sahaja yang dapat melupakan gelora nafsu seks yang membuak-buak itu. Tak pun, kalau dah layak dan bersedia, berkahwin sahaja, insyaAllah selamat dunia dan akhirat.

P/s : Pegang burung anda dengan penuh keinsafan dan belailah dengan penuh kasih sayang..
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Comments

gler mmg gler!!!!

Reply

kalau nak melancap pun janganlah sampai 40 kali..cuba ketuk kepala penis tu...

Reply

hahahahhahahahaha.... bodoh!!!!!

Reply

de org tlg kira waaa

Reply

tu lah.. terlalu kuat mengancak.. huhu istighfar3x

Reply

Pancut pepet sudahla...

Reply

Sian yer bdk 2..

Reply

nasib dia x kawin klo x mati bini dia kena bantai ngan dia

Reply

perghhh... serik melancap... xnak dh lancap.. thanks for the info \m/

Reply

haha sial org atas aku ni

Reply

kenapa mesti 40
kenapa tak 39 ke 38 ke 37 ke .
aduh

Reply

Taubat lah sebelum Ditaubatkan. O:-

Reply

miahahahaha....brickfield 30 ringgit je bro...
tak perlu melancap...
hahaha =))

Reply

kata kan tidak pade onani =;

Reply

siapa yg kira brape kali dia lancap?????

Reply

aku kira. sehari ada la 3 kali, seminggu 21 kali, sebulan 84 kali.

Reply

salam.pesanan utk aku dan sape2 gak.jangan mengutuk orang sangat bagi sesiapa yg mengutuk tu.memang wujud orang2 yg kadang2 mngalami masalah mcm ni kat luar sana. mungkin gak ramai,cuma kita je x tahu...

Reply

kepade lelaki.......jage "bende "penting kita.........jgn buat kerje tu......tuhan laknat buat bende tu............nanti tak pasal nak kawin nanti......dah tak "seronok" dari org tua

Reply

bodo2 lancap x igt dunia.. wakaka =))


Reply

HAHAHHHHAHAAHAAHAHHA

Reply

ayat last tu.. Pegang burung anda dengan penuh keinsafan dan belailah dengan penuh kasih sayang.. like skit...haha

Reply

cerita ni betul ke?kalau dia mati siap yang tahu dia melancap kali yang ke berapa baru dia mati?

Reply

hahahah sial je cite Harold and Kumar

Reply

tipu la ni...xpcye la crte ni..

Reply

Post a Comment