Menu

Seorang remaja yang ketagih melancap dan onani telah ditemui mati apabila dikatakan telah melancap sebanyak 40 kali dalam masa sehari sejak beberapa bulan.

Gambar sekadar hiasan..

Seorang remaja berusia 16 tahun yang berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu banyak melakukan masturbasi atau melancap atau beronani pada awal minggu ini.

Dia dikatakan tidak dapat menahan gelora seksnya lalu melakukan masturbasi berulangkali sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan yang lalu, dan ditemui telah meninggal pada keesokkan hari oleh ibunya.
Sebelum kejadian, ibunya telah mengetahui anaknya mengalami masalah ketagihan seks dan merancang untuk membawa anaknya untuk mendapatkan rawatan bagi mengubati ketagihan seks anak remaja lelakinya yang melampau itu tetapi malangnya dia terlambat.

Seorang teman kelas remaja lelaki yang suka melancap itu yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sahabatnya itu sangat ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan tidak mengira umur atau saiz.
Dia juga bahkan pernah meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera. Siasatan pihak berkuasa tempatan mendapati bilik remaja dipenuhi majalah pornografi. Bahkan, terdapat gambar-gambar yang mengghairahkan dan filem berunsur seks juga ditemui di komputernya.

Akibat tabiat melancap yang melampaui batas, seorang remaja lelaki telah meninggal dunia. Ini merupakan satu peringatan kepada semua terutama golongan lelaki bahawa perbuatan melancap itu bukan sahaja menjejaskan kesihatan, tetapi turut boleh membawa kepada maut. Satu tips yang agak berkesan adalah dengan melibatkan diri dengan aktiviti keagamaan atau sosial dengan rakan di luar rumah seperti bermain bola sepak atau apa-apa sahaja yang dapat melupakan gelora nafsu seks yang membuak-buak itu. Tak pun, kalau dah layak dan bersedia, berkahwin sahaja, insyaAllah selamat dunia dan akhirat.

P/s : Pegang burung anda dengan penuh keinsafan dan belailah dengan penuh kasih sayang..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Comments:

  1. kalau nak melancap pun janganlah sampai 40 kali..cuba ketuk kepala penis tu...

    ReplyDelete
  2. hahahahhahahahaha.... bodoh!!!!!

    ReplyDelete
  3. de org tlg kira waaa

    ReplyDelete
  4. tu lah.. terlalu kuat mengancak.. huhu istighfar3x

    ReplyDelete
  5. Pancut pepet sudahla...

    ReplyDelete
  6. nasib dia x kawin klo x mati bini dia kena bantai ngan dia

    ReplyDelete
  7. perghhh... serik melancap... xnak dh lancap.. thanks for the info \m/

    ReplyDelete
  8. haha sial org atas aku ni

    ReplyDelete
  9. kenapa mesti 40
    kenapa tak 39 ke 38 ke 37 ke .
    aduh

    ReplyDelete
  10. Taubat lah sebelum Ditaubatkan. O:-

    ReplyDelete
  11. miahahahaha....brickfield 30 ringgit je bro...
    tak perlu melancap...
    hahaha =))

    ReplyDelete
  12. siapa yg kira brape kali dia lancap?????

    ReplyDelete
  13. aku kira. sehari ada la 3 kali, seminggu 21 kali, sebulan 84 kali.

    ReplyDelete
  14. salam.pesanan utk aku dan sape2 gak.jangan mengutuk orang sangat bagi sesiapa yg mengutuk tu.memang wujud orang2 yg kadang2 mngalami masalah mcm ni kat luar sana. mungkin gak ramai,cuma kita je x tahu...

    ReplyDelete
  15. kepade lelaki.......jage "bende "penting kita.........jgn buat kerje tu......tuhan laknat buat bende tu............nanti tak pasal nak kawin nanti......dah tak "seronok" dari org tua

    ReplyDelete
  16. bodo2 lancap x igt dunia.. wakaka =))


    ReplyDelete
  17. HAHAHHHHAHAAHAAHAHHA

    ReplyDelete
  18. ayat last tu.. Pegang burung anda dengan penuh keinsafan dan belailah dengan penuh kasih sayang.. like skit...haha

    ReplyDelete
  19. cerita ni betul ke?kalau dia mati siap yang tahu dia melancap kali yang ke berapa baru dia mati?

    ReplyDelete
  20. hahahah sial je cite Harold and Kumar

    ReplyDelete
  21. tipu la ni...xpcye la crte ni..

    ReplyDelete

 
Top