35
Pelajar Perempuan Dirogol Beramai-ramai Oleh Rakan Sekolah | Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. 

Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. 


Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. 

Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. 

Perbuatan mereka mengalahkan binatang!


Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. 

Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? 

Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!


Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. 

Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. 

Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. 

Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.



P/s : Jangan mudah sangat percaya pada kawan lelaki.. Silap hari bulan, korang pula kena aniaya..
"BUAT DUIT RAYA DI BULAN RAMADHAN DAN SAMBIL BERSEMBANG MESRA DI HARI RAYA. TEMPAT TERHAD"
TERBARU!!! WOW!!! SAYA PUN MAHU HIBAH 15% - 30% SETIAP MINGGU DENGAN FORMULA HEBAT PAKAR ANTARABANGSA KINI DI MALAYSIA
SELUAR DALAM BIO MAGNET - Cara Mudah Merawat Masalah & Fungsi Seksual Lelaki
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Post a Comment Blogger

  1. Tak tengok video tu pun dah berderau darah ni...
    Astagfirullahalazim...mudah2an Allah ampunkan dosa2 kita.
    sedih... =( sangat sedih....

    moga Allah memberikan balasan yg setimpal pada mereka yg durjana itu. Terimalah doaku ini ya Allah.

    ReplyDelete
  2. Knp la bdh sgt bdk2 laki ni klau dh xthn sgt g la lyn plcr xpn mtk mk bpk korg kwinkn cpt2 xde myshkn org laen.cian ppuan2 mlyu skrg muda2 dh hncr mase dpn klau la ank2 dorg jd cmni bru dorg tau

    ReplyDelete
  3. kpd budk2 laki yg buat keje nie bersiap sedialah anda..kpd plajar pompuan 2 jgn ptus asa d jln Allah...ingt,,teruskan idup..kehidupan yg abadi lbh penting drpd kehidupan sementara...berdoalah pd Allah...hnya pd Allah kta sembah dan hnya kpd Allah kta mohon pertolongan... Allah sgt sayang pd hmbanya yg berdoa n meminta pertolonganNya..

    ReplyDelete
  4. aku dpt cpew yg wat ney...mampos aku kjekan...brengset...meh cni adik ko aku rogol lak

    ReplyDelete
  5. nak kene tendang biji mereka satu2 ni

    ReplyDelete
  6. sesungguhnya Allah memakbulkan doa org yang teraniaya

    ReplyDelete
  7. pljar yg mrogol tu ptut masuk jel..

    ReplyDelete
  8. Malangnya Pelajar yang merogol hukuman dorang tak berat pasal bawah umur...tapi hukuman mereka berat diakhirat nanti bila mereka dihisab perbuatan mereka di padang masyar...


    Anonymous Hacker

    ReplyDelete
  9. kalau dapat penyangak tu mampus aku bunoh

    ReplyDelete
  10. aku berdoa semoga perogol2 tu bertaubat dan kembali ke jalan yg di gariskan syara', dan kepada mangsa rogol, aku berdoa semoga kau tabah menghadapi ujian ini....ganjaran dari penderitaan kau akan di balas dengan kesenangan di sana kelak...

    ReplyDelete
  11. [-( x senonoh dah budak2 skang

    ReplyDelete
  12. kalau betul bdk pempuan uw gi skola.. x kan boleh kene rogol dalam semak?.. kalau kene heret..kompem2 orang tgk.. jd pempuan ni ikot secare cuke rele tapi ingat ringan2 rupe ramai2.. haha

    ReplyDelete
  13. CIANYE POMPUAN NI aku doakan semua lelaki bangan and bodoh ni kene potong kemaluan dye baru sedar cikit

    ReplyDelete
  14. tgk vdeo dy pn ley tau pmpn tu ske,, dyorg ttp mlot dy sb dy ske jrt n wt bnyi .... last pmpn t kte 'lpsla ' laki tu pon kte 'ala tk syg org ke?' hampehh bdk2 pntai tmor. X_X

    ReplyDelete
  15. lau aku dapat budak yang rogol 2 memang aku tanam hidup2

    ReplyDelete
  16. haish.. ape nk jd la dgn budak zaman skrg, bkn mak bpak xajar. ny dah terlebih ajar. korg ny manusia yg xde otak ! #fuckyou !

    ReplyDelete
  17. ish,bdk2 nie klaw aq jmpaaku akan bakar idup2 taw :(

    ReplyDelete
  18. henry gurney bakal menerima pelajar baru .. bangang jugak g r0gol budak sekolah sendiri .. bodoh da x ada otak

    ReplyDelete
  19. ini bukan rogol rasanya. ni suka sama suka,dah tgk video nya

    ReplyDelete
  20. Budak perempuan tu report polis tk???

    ReplyDelete
  21. Lelalki yg rogol tu kalau mati lagi bagus

    ReplyDelete
  22. Bagus!! Kalau mengada2 sangat, rogol jer

    ReplyDelete
  23. bole dowmload x??

    ReplyDelete
  24. Lawak Gile HAHA!!!...5 kali tekan 'ad' dpt muka troll

    ReplyDelete

 
Top