17
Anda nak tahu?
Ada seorang ustazah ni dah sesat weh!
Apa dia buat tuh?

Salah satu aksi seorang ustazah bersama pasangannya dalam rakaman video yang tersebar baru-baru ini. 

KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

SELUAR DALAM BIO MAGNET - Cara Mudah Merawat Masalah & Fungsi Seksual Lelaki
"BUAT DUIT RAYA DI BULAN RAMADHAN DAN SAMBIL BERSEMBANG MESRA DI HARI RAYA. TEMPAT TERHAD"
TERBARU!!! WOW!!! SAYA PUN MAHU HIBAH 15% - 30% SETIAP MINGGU DENGAN FORMULA HEBAT PAKAR ANTARABANGSA KINI DI MALAYSIA
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Post a Comment Blogger

  1. video lame ni...
    ade 6 @ 7 video koleksi dorang ni..

    ReplyDelete
  2. mcm mana bleh tau tu..kih kih kih..tp rasanya aku mcm penah nmpak jugak ni.. kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. nk jdi pendidik mcm mana mcm ni,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  4. aduhai,,,,, ustazah,,,

    ReplyDelete
  5. syang nya kau jdi Ustaz..!! X_X

    ReplyDelete
  6. Benda sedap gini la jdnya

    ReplyDelete
  7. ustakzah ni universiti mana dia pergi iman lemah sgt ni geramnya ..

    ReplyDelete
  8. tk perlulah di label ustazah....kalau dh tau perbuatan nya mcm ni...

    ReplyDelete
  9. ad bersepah link ad video ustazah ni..tp kalo aku bagi nnti aku plak tanggung skali dosa korang tgok blue..

    ReplyDelete
  10. maaf,tapi banyak je pendidik ni yang berkelakuan macam ni. ada yang songsang lagi ade. lebih pada keseronokan nak dapat benefit dengan kerja kerajaan dari keikhlasan untuk mendidik.banyak tapi bukan semua

    ReplyDelete
  11. ustzah pun mnusia biasa jerr bukan malikat x dok nafsu...biasa laa..masa aksi tu SYAITAN yg kuasai dia.klau iman yg kuasai akal x kan jd mcm tu....

    ReplyDelete

 
Top