Video Ustazah Berjimak!

Anda nak tahu?
Ada seorang ustazah ni dah sesat weh!
Apa dia buat tuh?

Salah satu aksi seorang ustazah bersama pasangannya dalam rakaman video yang tersebar baru-baru ini. 

KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Comments

video lame ni...
ade 6 @ 7 video koleksi dorang ni..

Reply

Amacam ko boleh tahu? =))

Reply

mcm mana bleh tau tu..kih kih kih..tp rasanya aku mcm penah nmpak jugak ni.. kah kah kah...

Reply

nk jdi pendidik mcm mana mcm ni,,,,,,,,,

Reply

aduhai,,,,, ustazah,,,

Reply

syang nya kau jdi Ustaz..!! X_X

Reply

bagi link :))

Reply

Benda sedap gini la jdnya

Reply

ustakzah ni universiti mana dia pergi iman lemah sgt ni geramnya ..

Reply

tk perlulah di label ustazah....kalau dh tau perbuatan nya mcm ni...

Reply

ad bersepah link ad video ustazah ni..tp kalo aku bagi nnti aku plak tanggung skali dosa korang tgok blue..

Reply

maaf,tapi banyak je pendidik ni yang berkelakuan macam ni. ada yang songsang lagi ade. lebih pada keseronokan nak dapat benefit dengan kerja kerajaan dari keikhlasan untuk mendidik.banyak tapi bukan semua

Reply

ustzah pun mnusia biasa jerr bukan malikat x dok nafsu...biasa laa..masa aksi tu SYAITAN yg kuasai dia.klau iman yg kuasai akal x kan jd mcm tu....

Reply

Post a Comment