Cara Orang Jepun Bercerai!

Senang je kalo nak declare divorce kat Jepun. 
Serius! Senang Giler!
Sedia duit dalam 2000RM, ambil tukul suci, ketuk cincin dan dah sah bercerai!
Jom kita ikuti cara mereka bercerai dengan dialog versi Sabahan!

"Kau tengok ini cincin ka? Aku sudah tidak sayang sama kau lagi! Bha, marilah kita bercerai!"

"Nah, aku ketok la ini cincin ya! Aku ketok ni.. Betul ka kamu mau bercerai? Cepat kamu! Masih ada masa untuk tukar fikiran! Cepat!"

"Bha, kalau kamu sudah nekad, marilah kita pegang tukul ni sama-sama.. Berat bha.."

"Bha, kemik sudah cincin kamu.. Kira bercerai la kamu ni! Jangan ada chenta antara kamu sudah ya!"

"Okay, Becerai sudah! TAHNIAH! Aku tepuk tangan la ya!"
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!

Post a Comment