Menu

========================================
PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
========================================


[ How? ]


Salam semua. kali ini admin nak kongsi pula dengan korang cara untuk mengetahui kelajuan Streamyx, Broadband dan P1 4G. Untuk pengetahuan korang admin menggunakan streamyx dan telah cuba test kelajuan. urm..boleh lah tahan..huhu.

Korang pun boleh lah cuba. tengok setakat mana kelajuan streamyx, broadband dan P1 4G korang tu. bukan apa..sekadar untuk pengetahuan jer. takde lah lepas ni korang asyik bersungut lagi..kenapa lah streamyx, broadband dan P1 4G aku ni slow jer.


Selamat mencuba yer. moga info ini dapat membantu korang (^_^)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
SELUAR DALAM BIO MAGNET - Cara Mudah Merawat Masalah & Fungsi Seksual Lelaki

0 Comments:

Post a Comment

 
Top