Kisah Masturbasi Dengan Terung!

ONANI DENGAN TERUNG MUKA ANAK JADI UNGGU?

 !!! AMARAN : PASTIKAN ANDA BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS SEBELUM MEMBACA ARTIKEL INI !!!

Sebelum baca,sila pastikan anda dalam keadaan baik dan sihat otak dan badan :P


Khas buat kaum wanita, terutama yang suka beronani. Ada seorang wanita datang ke klinik, umur 50 tahun, penampilan masih ok lah, dia mengeluh kencing kadang-kadang ada rasa sakit. Biasalah doktor pun melakukan pemeriksaan rutin termasuk menyuruh wanita itu periksa urinenya. Besok paginya si wanita itu kencing dan dimasukan ke botol lalu menyuruh pembantunya untuk bawa botol itu ke klinik, pada waktu itu hujan lebat dan pembantu si wanita itu tiba-tiba tergelicik, sehingga menyebabkan botol yang dibawanya pecah. Dia bingung nak minta majikannya kencing lagi takut, pasti kena hamuk, lalu dia berpikir, lebih baik aku ganti air kencingku aja daripada kena hamuk. Si pembantu itu pun cari botol dan kencing lalu dikirim ke klinik dan dia pulang sambil membawa resit tanda terima lalu diserahkan kpd majikannya. Keesokan harinya wanita itu datang ke klinik lagi, dan doktor itu terkejut melihat hasil urinenya, lalu bertanya kpd wanita itu:

Doktor : Puan mempunyai suami?
Wanita : Tidak, udah lama jadi janda, suami saya meninggal.
Doktor: : Maaf, apakah puan punya boyfriend atau lelaki yang suka menemani puan.
Wanita: Tidak, saya dirumah saja, kadang2 ikut kegiatan sosial sikit-sikit.

Doktor jadi tambah bingung, tapi sebagai doktor mesti berwibawa depan pesakit, akhirnya doktor itu berkata:

Doktor : Puannnnnn, dengan nada sehalus mungkin, dari hasil pemeriksaan air kencing yang saya jalankan saya mengucapkan tahniah kepada puan, kerana ternyata puan saat ini sedang mengandung, jadi mungkin rasa sakit kalau kencing itu diakibatkan kerana kehamilan puan dan untuk itu saya beri surat supaya puan dirujuk oleh doktor ibu mengandung untuk merawat kandungan puan.

 Muka si wanita itu tiba-tiba pucat, akhirnya dengan langkah longlai dia berjalan pulang. Sesampainya di rumah wanita itu lari ke dapur dan membuka almari lalu mengambil TERONG UNGU YANG BESAR DAN PANJANG yang disimpannya, lalu dia membanting-banting terung itu ke meja sampai hancur sambil berkata: SIAL KAU TERONG... ! SIAL KAU TERONG... ! PASAL DEK KAU LAH AKU MENGANDUNG, MACAMANA ANAK AKU NANTI RUPANYA, JANGAN-JANGAN NANTI MUKANYA UNGU, SIAL KAU! AKU TAK MAU PAKAI KAU LAGI!!! KWANG, KWANG, KWANG

p/s:Citer ni saje je suke suke..Kan bahagia bila nengok korang gelak kuat-kuat :).Aku bahagia,korang pun bahagia.Inilah kesedapan bila dikongsi bersama :)

Gelak gelak jugak tapi ada kesan buruk jugak onani ni.Sila baca kalau nak tahu..Jeng jeng jeng..

Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif, perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien
dan zat dari tubuh.

Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika anda biasa dengan Foot Reflexology, anda akan tahu bahawa tapak kaki
mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Anda juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, anda dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Zakar, seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ. Cuba perhatikan gambarajah zon reflexology.

NOTA: ARTIKEL INI HANYA SEKADAR HIBURAN SEMATA-MATA.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Comments

Keh keh keh memang kelako..
Sib baik dia tak buat pengakuan depan doktor 'errr tuan doktor boleh ke buah terung mengandungkan seorang wanita'
Tentu doktor tu jawab balik 'tidak puan terung tidak berupaya mengandungkan seorang wanita kecuali timun dan carrot' ..hahahaha

Reply

hahaahah...lawak2

Reply

Post a Comment