MANDI BUNGA DI AFRIKA!


RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA | Beginilah prosedur mandi bunga di Afrika. Lihatlah betapa lawak dan ganasnya si tok bomoh memandikan pesakit.

Pesakit yang mengalami gangguan jiwa dan gangguan makhluk halus harus menjalani prosedur mandi bunga untuk kesejahteraan hidup.

Video mandi bunga versi Afrika ini sangat lawak untuk ditonton.

Yang tak boleh blahnya, kena ikut mentera yang dibaca oleh tok bomoh tersebut.

"KEBABOOOOOOOONNNN..."

Tengok video kat bawah.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!

19 Comments

hahahahaha....kalau aku, aku terajang balik to'moh tu!

Reply

=)) :)) :-0

Reply

sedih la pulak.. x lwak pun..kesian tngok org tu.. :-$

Reply

hahahaha

Reply

haha gilo kne tampo pale die

Reply

mau makin gile pesakit tu ..

Reply

hahhahahahahahahahahahhahahah

Reply

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| L-) :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^ :ar!

Reply

bodoh ni... siot j kn bomoh nya... hahhhaa

Reply

wujimeymey..babengchimeymey tebabooommmmmm...tebabooomm skali kat kepala dia

Reply

yg sorg lg tu jd pemerhati ka apa..npk mcm dia pn thn gelak.hahaha

Reply

hahaha boh ngn kayu sedap ckit

Reply

ksian...bunyi suara dia mcm nak nangis je...;(

Reply

tuummamamrey ... kecebang booommm

Reply

Post a Comment