Menu

========================================
PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
========================================


[ How? ]


Sebelum kita mula melihat proses pembedahan tukar jantina daripada perempuan kepada lelaki, pihak kami memohon maaf andai gambar yang ditayangkan agak 18SG dan 18SX.

Kami hanya ingin berkongsi informasi mengenai proses penukaran jantina baik daripada LELAKI KEPADA PEREMPUAN atau pun sebaliknya.

Semoga gambar yang dipaparkan dapat memberikan sedikit keinsafan kepada anda semua khususnya mereka yang berniat untuk menukar jantina.

Ketahuilah berapa kos pembedahan dan kesakitan semasa pembedahan ataupun kesakitan semasa pemulihan dan apatah lagi kesakitan di alam barzakh dan alam akhirat kelak.

Jom kita tengok bagaimana proses ini dilakukan dan tempoh pembedahan mengambil masa berjam-jam lamanya dan seseorang itu harus mengorbankan anggota badan lain untuk mencipta anggota badan yang diinginkan.












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
SELUAR DALAM BIO MAGNET - Cara Mudah Merawat Masalah & Fungsi Seksual Lelaki

29 Comments:

  1. ermmm 2 laaa nak sgt ...amik ko...gambar nih elaok kalo kiter post kan kat perempuan Islam yg nk sgt jadi jantan (bkn lelaki)ngat best kot bt cam2...

    ReplyDelete
  2. gila!mtk dijauhkan la ya allah...

    ReplyDelete
  3. gilaa lahh..seram siott..Astaghfirullah..

    ReplyDelete
  4. giler aah!!! ngeri seyh aqw bile tgok gmbr!!!

    ReplyDelete
  5. astaghfirrullahhalazim......geli sy tngok....isk3....

    ReplyDelete
  6. astaghfirullahalazim......geli la sy tngok...isk3.

    ReplyDelete
  7. geli.............x sanggup nk tengok x_x

    ReplyDelete
  8. Ayoyo ini orang apa sudah jadi


    ReplyDelete
  9. giler tahap kritikal 8-}

    ReplyDelete
  10. perkara yg dilaknat oleh Allah jgn wat sudah lah timalah seadanya ciptaan Allah bljar erti sebuah kesyukuran....

    ReplyDelete
  11. da la dpt yg besar.. nk tnggu klimaks lak x tau bile..

    ReplyDelete
  12. yak,geli siot aku tengok,X_X,takot pon ade jugak,x best ,yak :-q

    ReplyDelete
  13. wekkkkkkkkkkkkkkkkkk.... mmg bodoh la sapew wat gini.. laki pon same lahh....

    ReplyDelete
  14. sanggup betul lalui pembedahan negri macam ni semata-mata untuk buat sesuatu yg dilaknat tuhan?

    ReplyDelete
  15. brsyukur lah allah dh bge kite hidup .. ini kn lgi nk tkar jntina .. kebodohan apakah itu ? I-)

    ReplyDelete
  16. ya allah..sakitnye..gila manusia yg mcm ni..sgup derita demi keseronokan smentara
    #:-S

    ReplyDelete
  17. X_X Menyesal tengok gambar camni!!!

    ReplyDelete
  18. bodohnye,, bkn dpt pape pun wat camtuh..

    ReplyDelete
  19. semua orang :-a tapi saya :(( kerana saya tahu kiamat semakin :!! jadi

    ReplyDelete
  20. elk latu nk ubh selera hahaha

    ReplyDelete
  21. dapat keras ke benda tu ??

    ReplyDelete
  22. ini semua poyo...

    ReplyDelete
  23. Boleh keras ka benda tu?

    ReplyDelete

 
Top