PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!


Sebelum kita mula melihat proses pembedahan tukar jantina daripada perempuan kepada lelaki, pihak kami memohon maaf andai gambar yang ditayangkan agak 18SG dan 18SX.

Kami hanya ingin berkongsi informasi mengenai proses penukaran jantina baik daripada LELAKI KEPADA PEREMPUAN atau pun sebaliknya.

Semoga gambar yang dipaparkan dapat memberikan sedikit keinsafan kepada anda semua khususnya mereka yang berniat untuk menukar jantina.

Ketahuilah berapa kos pembedahan dan kesakitan semasa pembedahan ataupun kesakitan semasa pemulihan dan apatah lagi kesakitan di alam barzakh dan alam akhirat kelak.

Jom kita tengok bagaimana proses ini dilakukan dan tempoh pembedahan mengambil masa berjam-jam lamanya dan seseorang itu harus mengorbankan anggota badan lain untuk mencipta anggota badan yang diinginkan.












ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Comments

ermmm 2 laaa nak sgt ...amik ko...gambar nih elaok kalo kiter post kan kat perempuan Islam yg nk sgt jadi jantan (bkn lelaki)ngat best kot bt cam2...

Reply

gila!mtk dijauhkan la ya allah...

Reply

gilaa lahh..seram siott..Astaghfirullah..

Reply

adeyhhhhh,,

Reply

manusia babi..

Reply

giler aah!!! ngeri seyh aqw bile tgok gmbr!!!

Reply

astaghfirrullahhalazim......geli sy tngok....isk3....

Reply

astaghfirullahalazim......geli la sy tngok...isk3.

Reply

geli.............x sanggup nk tengok x_x

Reply

Ayoyo ini orang apa sudah jadi


Reply

giler tahap kritikal 8-}

Reply

perkara yg dilaknat oleh Allah jgn wat sudah lah timalah seadanya ciptaan Allah bljar erti sebuah kesyukuran....

Reply

da la dpt yg besar.. nk tnggu klimaks lak x tau bile..

Reply

yak,geli siot aku tengok,X_X,takot pon ade jugak,x best ,yak :-q

Reply

wekkkkkkkkkkkkkkkkkk.... mmg bodoh la sapew wat gini.. laki pon same lahh....

Reply

sanggup betul lalui pembedahan negri macam ni semata-mata untuk buat sesuatu yg dilaknat tuhan?

Reply

brsyukur lah allah dh bge kite hidup .. ini kn lgi nk tkar jntina .. kebodohan apakah itu ? I-)

Reply

ya allah..sakitnye..gila manusia yg mcm ni..sgup derita demi keseronokan smentara
#:-S

Reply

X_X Menyesal tengok gambar camni!!!

Reply

bodohnye,, bkn dpt pape pun wat camtuh..

Reply

semua orang :-a tapi saya :(( kerana saya tahu kiamat semakin :!! jadi

Reply

elk latu nk ubh selera hahaha

Reply

dapat keras ke benda tu ??

Reply

ini semua poyo...

Reply

Boleh keras ka benda tu?

Reply

Post a Comment