HANS ISAAC DAN NEELOFA KAHWIN 2014!


HANS ISAAC DAN NEELOFA NIKAH 2014 | Pengarah, penerbit dan pelakon Hans Isaac memberitahu bahawa dia akan menamatkan zaman bujangnya pada tahun hadapan.

 "Memang saya ada rancang bila nak kahwin. Tapi seperti yang semua tahu dua tahun lepas saya fokus pada ibu saya. Sekarang ibu saya sudah tiada. Jadi dah tiba masanya untuk saya fikirkan sesuatu yang baru dalam hidup saya," katanya.

"Saya rancang nak kahwin mungkin hujung tahun ini atau setidak-tidaknya pertengahan tahun depan. Tapi nak kahwin ni saya kena fikir dengan siapa jodoh saya. 

Adakah keluarga saya dan keluarga jodoh saya menerima kami. Kahwin ni bukan perkara main-main. Saya takut bila tengok ada pasangan yang kahwin dan tak lama lepas itu bercerai. 

Jadi saya rela tunggu lama 'miss right' saya dan terus kahwin."

Hans yang ditanya mengenai siapakah calon isterinya enggan menjawab kerana belum bersedia untuk berkongsi.

Dalam perkembangan lain, Hans bakal tampil dengan filem terbaru "Lawak Ker Der 2" yang akan ditayangkan pada 7 Mac depan.

Hans Isaac tak beritahu pun semua dah tahu yang kekasihnya sekarang adalah Neelofa yang seksi dan jelita tu. 

Harap-harap berjalan lancar la perancangan kahwin Hans Isaac ni kan.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!

1 Comments:

dah masok Islam ke mamat ni?

Reply

Post a Comment