LELAKI DIPERLAKUKAN SEPERTI ANJING!


LELAKI DIPERLAKUKAN SEPERTI BINATANG OLEH TIGA WANITA KEJAM | Nampak kejam dan sadis perbuatan tiga wanita terhadap seorang lelaki. Entah apa yang mereka dapat dengan membuat penghinaan sedemikian rupa terhadap lelaki terbabit.

Lelaki tu pun satu! Ikut cakap tiga wanita tu buat apa?

Tak dapat dipastikan kesahihan gambar ini. Apa-apapun, ia memang kejam dan sadis serta menjatuhkan martabat seorang lelaki budiman.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Comments

nie betul2 kerja gilaaa....

Reply

eee.. mcm nak bagi penerajang je kat tiga ekor anjing betina nie... nak panggil wanita pun tak layak.. nak panggil manusia pun tak layak jugak..Aduh.. MMG SADIS N KEJAM

Reply

Jangan salah faham.. nie party s**
Kalau lelaki tu diseksa dia tentu kurus kering dan chengkung dan badan kotor berdaki.
Tetapi lelaki tu enjoy aje aku nampak almaklum lah nak kena layan 4 wanita sekali gus kehkehkeh

Reply

femdom some people like to be treat like animal by their patner.....

Reply

Laaaaahhh...bnda nie bnyak kat Porno! Jgn Sakai lah weii~

Reply

Post a Comment