Menu

========================================
PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
========================================


[ How? ]

MUSLIMAH MEMPERTIKAI KEPIMPINAN RASULULLAH S.A.W | Sebijak-bijak Nabi Muhammad s.a.w, bijak lagi Najib? Inilah bahana apabila terlampau membodek dan memuja pemimpin.

Ahli politik walaupun perdana menteri atau bekas perdana menteri tidak wajar dijadikan contoh tauladan kerana uswatun hasanah kita adalah Rasulullah SAW.


Islam mengajarkan adil bukanlah sama rata, tetapi kesesuaian meletakkan sesuatu pada tempat yang betul sehingga adakalanya ia dilihat seolah berat sebelah, namun itulah keadilan.

Islam mengajarkan lagi hikmah itu bukanlah berlembutan atau berkerasan semata, sehinggakan adakalanya kita terpaksa melakukan apa yang "tidak sepatutnya". Kekasaran dibalas dengan senyuman.

Jika diistilah adil itu balasan sama rata, penduduk Thoif sudah hancur ditimpa bukit bukau, namun kerana hikmah jualah ramai mad'u yg terpikat kepada Ar-Rasul lalu memilih Islam sebagai jalan hidup.

"Allahumma solli wasallim alaik.."

P/s : Tak dapat dipastikan kesahihan berita ini. Tapi, yang pastinya mesti minah ni cakap akaun kena hack. Percaya je la.

HAHAHAHA!

Tolonglah. Rasulullah pemimpin agung yang takkan terkalahkan walau dibandingkan dengan pemimpin mana sekalipun. Adik pergi belajar pendidikan islam balik okay.

Kalau orang cakap bodoh marah. Tapi, kebodohan tu terselah sangat dan tak dapat nak dicover dah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
SELUAR DALAM BIO MAGNET - Cara Mudah Merawat Masalah & Fungsi Seksual Lelaki

6 Comments:

  1. bodo tol minah niii....nabi muhammad pemimpin terulung dunia...najib pemimpin apaaa......bini sendri pon tak pimpin ag......agi bodoh dan bangang minah sedut ni....gi la sokong pm yg haprak tuuuu.....kat alam barzakh nti mta tlg najib jgn mta kat nabi muhammad...die kan bijak....pandai kelentong....bodo pompuan niiii.....sia2 ko pakai tudung tp akal cetek...

    ReplyDelete
  2. MINAH NIE YANG BODO , NAJIB MEMANG LA KENE PANDAI SEBAB DIA SEORANG PERDANA MENTERI ...TAPI NABI LEBIH BIJAK ...yang cakap pasal bini najib tu hang sebok pahal...dia dah ade dua bini lantak dia lar .. bukan dia ade dua bini wat maksiat bontot gay ...

    ReplyDelete
  3. kt akhirat nnti bkn najib yg nk bagi syafaat kt ko bodoh!

    ReplyDelete
  4. kt akhirat nnti bkn najib yg nk bagi syafaat kt ko bodoh!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 
Top