Menu

GAMBAR WANITA DEPAN TUTUP BELAKANG TERDEDAH | Awas wanita di luar sana. Anda sedang diperhatikan oleh mata-mata liar lelaki gila seks.

Tutup aurat biar dengan cara yang betul. Jadikan gambar ini sebagai pengajaran dan bukan bahan lawak.

Dulu, lelaki gila seks tergilakan lurah depan. Sekarang, mereka sudah mula berjinak-jinak dengan lurah belakang pula.

#ThisIsShit!

GAMBAR UNCENSORED : http://goo.gl/hmOGk

GAMBAR UNCENSORED : http://goo.gl/5h3G0

GAMBAR UNCENSORED : http://goo.gl/Kz1wN
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Comments:

  1. Wanita di luar sana harus berhati-hati..

    ReplyDelete
  2. kalo aku buang puntung rokok yg dok menyala tepat kat tengah2 tu

    ReplyDelete
  3. Dulu org laki2 pandang depan pasal yg didedahkan yg didepan, ta pi pandang belakang pasalmyg didedahkan yg belakang,simple logik la. Yg pompuanoun pasalnapa nak pakai mcm tu, lepasbtu salahkan org yg tengok pulak, kalau dia xpakai mcm tu xde la org tengok, guna akal kita yg waras .

    ReplyDelete
  4. moral of the story...zaman skg ni jgn ad la org pmpn yg nk salahkn org lelaki lg...tgk je la kt gamba ni dh ckp...

    ReplyDelete

 
Top