Menu


VIDEO GADIS SEKOLAH BERGADUH SELUAR TERSELAK NAMPAK EHEM-EHEM | Video ni memaparkan dua orang gadis sekolah yang begitu baran antara satu sama lain memulakan pergaduhan. Memang cara bergaduh mereka cara tradisional iaitu menarik rambut antara satu sama lain sampai salah seorang dari mereka terselak seluar dan ternampak ehem-ehem.

TONTON VIDEO AWEK SEKOLAH BERGADUH CARA TRADISIONAL SELUAR TERSELAK DI BAWAH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Comments:

  1. sakit nyer kena tarik2 rambut . haha

    ReplyDelete
  2. wahai bangsaku... tolonglah jgn jadi begini. bersatulah...

    ReplyDelete
  3. Kalau aku ada kat sana yang pertama.. aku lempang budak lelaki pakai baju hitam berselipar tu dan dua budak perempuan tu pulak aku libas dengan rotan seorang sekali..
    Garang aku nie huhhh hahaha...

    ReplyDelete
  4. gile betul gaduh sampai camni..... kalau ak ade kt sane memang ak bagi tendangan kuat kat dorang. dorang yg ramai2 tu pun nak tengok gak... tolonnglah dorang yg ngah gaduh tu... isshhhhh...... mcmlah tk pernah tgk org gaduh. ak bagi je penamparr nanti baru tau...

    ReplyDelete

 
Top