KENAPA MANUSIA PEGANG DAGU BILA BERFIKIR?


KENAPA PEGANG DAGU BILA BERFIKIR | Adakah Cara Berfikir dengan Gaya Memegang Dagu mampu memberikan Idea Bijaksana. Mungkin juga Rahsia Tingkah Laku tersebut sekadar mencontohi kelakuan Tokoh-Tokoh Terkenal.

Masih belum ada penjelasan mengenai Rahsia Di Sebalik Dagu Manusia.

Jika Minyak Dagu, itu Kisah Misteri lain pula. 

Maksud Di Sebalik Tingkah Laku Manusia

Apa yang pasti, sememangnya banyak Maksud di sebalik Tingkah Laku Manusia yang masih menjadi misteri.

GAYA MEMEGANG DAGU KETIKA BERFIKIR

Kenapa orang memegang dagu bila berfikir dan Apakah maksud memegang dagu semasa memikirkan sesuatu? Apakah rahsia dagu atau ada rahsia disebalik tingkah laku tersebut?

Kenapa Pegang Dagu Masa Berfikir

Pada asalnya para ilmuan dan cendikiawan atau orang-orang cerdik pandai pada zaman dahulu kebiasaannya mengusap janggut ketika berfikir atau memikirkan sesuatu perkara. Gaya mengusap janggut ditukar kepada gaya memegang dagu jika seseorang itu tidak mempunyai janggut.

Gaya berfikir sambil memegang dagu atau janggut ini menjadi popular kerana dahulu hanya orang yang berpendidikan tinggi sahaja yang kehidupan mereka sentiasa berfikir.

Rahsia Gaya Memegang Dagu Ketika Berfikir

Gaya memegang dagu ini mula dituru oleh orang ramai dan ada yang merasakan bila memegang dagu atau janggut ketika proses berfikir, idea lebih cepat datang di fikiran mereka.

Kenapa orang berfikir memegang dagu atau janggut? Jelas peniruan gaya tersebut menjadi ikutan sampai ke hari ini kerana kebiasaan para ilmuan dahulu yang selalu berfikir sambil mengusap janggut mereka.

Sesungguhnya Allah telah menjadikan manusia sebaik-baik kejadian yang memiliki keistimewaan tertentu jika dibandingkan dengan makhluk ciptaanNya yang lain.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Comments:

pasni time berfikir pgg konek plak

Reply

Post a Comment