KOLEKSI GAMBAR TROLL PUTERI AWANI - VIDEO CINTA SEMINGGU


TROLL FOTO DAH SEMINGGU KITA KAPEL – GAMBAR TROLL ERY DAN CINTANYA YANG SEMINGGU | Video yang bertajuk TAU TAK? DAH SEMINGGU KITA KAPEL? itu menjadi popular dan viral di laman sosial. Akibatnya, ramai individu yang berkongsi gambar TROLL video terbabit.

Pengajaran, fikir dulu sebelum buat dan jangan salahkan orang lain atas kebodohan anda.








SAKSIKAN DAHULU KOLEKSI VIDEO PARODI BUDAK COUPLE SEMINGGU DI BAWAH.

























ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!

9 Comments

serius lawak. hehehe

Reply
This comment has been removed by the author.

aku rasa kalo buat gambar troll dr parody lebih kelakar dan seronok utk dijadikan bhn hilang stress..mcm cacat sume parody..HAHAHA

Reply

1st

Reply

gambo budak laki dgn ramai2 prmpuan tu. prmpuan yg lain2 ke??

Reply

khikhih...kesian budak nie..sib baek la budakk.....

Reply

bobo tak sedar diri... die patut tobat sebab lembut... ape lah, berak taik ke langit kena kat muka sendiri...

Reply

suma cam bangang...korang nak buat parody nie watpe nak tnjuk rupa korang yg cam bodoh ker??

Reply

kesian aihh bdk ni.. ni kes baru nak nampak dunia la ni.. sabaq jela.. ni nak bg tau 1 bnd lg kalo dok penang ckp penang.. toksah dok buat ckp KL la adik oiii... hahahahahaha...

Reply

Post a Comment