ISU B-POP PENYEBAB AIDIL CERAIKAN RITA RUDAINI!

B-POP PENYEBAB AIDIL CERAIKAN RITA RUDAINI | Siapa tidak kenal dengan wartawan Zubir Berita Harian (BH). Hampir saban minggu ada saja cerita sensasi dari kolum Zubir yang disiarkan di sisipan Bi-Pop menjadi bahan perbualan orang ramai.
Semalam, melalui ruangan kolumnya, Zubir telah menyiarkan komen-komen Rita Rudaini mengenai hubungan Aidil Zafuan dengan wanita yang didakwa sebagai kekasihnya iaitu Zarema Zainal. Menurut laman RotiKaya, Rita dilaporkan sebagai berkata:-
Bagi saya kecurangan Aidil sangat memalukan saya dan anak anak. Zarema pula memang suka cari publisiti murahan, dia memang nak orang tahu ketika ini dia keluar dengan Aidil.
Saya sebenarnya nak muntah membaca atau melihat gambar Aidil keluar dengan perempuan lain. Secara jujur saya sedih dengan kehidupan Aidil hari ini, tak ada siapa yang membimbingnya.
Ada kemungkinan komen-komen ini yang menyebabkan berlakunya ‘perang SMS’ antara Aidil dan Rita, sehingga akhirnya tertulis ungkapan cerai oleh Aidil melalui SMS. Malah, di Instagram milik Zubir BH, wartawan itu dikatakan mengeluarkan teks mendakwa Aidil cerai menggunakan SMS kerana gosip mengenai Aidil dan Zarema yang tersiar di Bi-Pop semalam.

Menurut Zubir, ia turut disahkan Rita setengah jam sebelum teks tersebut dimuat naik. Ada kemungkinan Aidil hilang sabar berikutan komen tersebut? Apa pendapat anda?
Aidil-Zafuan-Cerai-Rita-Rudaini-Talak-Satu-Menerusi-SMS-ROTIKAYA-582x750
INSTAGRAM RITA RUDAINI
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
JANA PENDAPATAN TANPA HENTI WALAUPUN ANDA TELAH BERHENTI!
BINA BLOG BISNES UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA DI INTERNET! MURAH & CEPAT!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Comments

harap selesai hendaknya...tidaklah rakyat malaysia disajikan lagi kisah rita dan aidil lgi..sudah2 lah tuh..cari haluan masing2...

Reply

Wartawan media tidak perlu menjadi penyumbang masalah rumah tangga orang lain

Reply

kalo bercerai jalan terbaik daripada saling menuduh antara satu sama lain cari lah kebahagiaan masing2 abis citer

Reply

Saya setuju dengan kamu orang atas..
Kalau lagi lama lagi banyak aib yang didedah dari pehak maseng maseng. Dia kutuk dia dia dedah dia dan abis semua cerita rumah tangga mereka semasa maseh bersama dulu dia dedahkan pada dunia.. Sampaikan alien kat planet RTxE20221ST pun tumpang baca.

Eeeee meluat ... hehehe

Reply

saya memang meluat dgn kebnykan wartawan hiburan malaysia..kebanyakannya macam dilaknat punya perangai...cara dorang mo cari makan tu atas mensensasikan berita artis...mula tu nak kenen2 kan artis, bila artis da kawin cari gosip mo kasi retak rumahtangga artis, lepas tu cari jalan mo kasi cerai artis, bila da cerai, mula follow up sampai artis langsung tak popular, lepas tu artis2 baru akan jadi mangsa wartawan2 macam nie..saya rasa wartawan2 hiburan ni banyak sangat buat dosa..macam zubir tu..mulut longkang..bnyk lagi tu wartawan hiburan dalam berita harian..sekarang da meluat sangat dengan wartawan2 ni..kalo artis tak layan mulalah mengungkit kalo bukan dorang, artis tak naik...huh..baik cari kerja lain..ingat la dosa membuka aib orang walaupun berita itu benar sekalipun...wartawan ni akan bangga dan puas kalu dapat kasi kuar cerita sensasi..rasa dunia wartawan dorang punya..itulah wartawan hiburan malaysia..belum lagi tu wartawan hiburan melodi di tv3.......lagilah pangak...hancing...huh..geram sangat..

Reply

Wartawan ni nk wt crite biar btul...berasas...kalau crite yg d buat tu tk btul smpai suami isteri bercerai berdosa tau tak....sama mcm fitnah. Tau diorg mkn gj tp wt keje biar ikhlas jujur....kite kalau boleh x nak artis ni bercerai tp tgk apa dh jd? Kalau kena diri srndiri mcmane? Fkir2 kn lh......tk de rasa bersalah ke dlm hati tu?

Reply

B-POP TUH APE?????

Reply

adik-beradik k-pop kot, B mungkin untuk Bodoh

Reply

Post a Comment